مصاحبه آرشیو خبر ها
نفرات خط دفاعی مشخص نیستند ولی پیانیچ بازی می کند (بخش دوم مصاحبه)

نفرات خط دفاعی مشخص نیستند ولی پیانیچ بازی می کند (بخش دوم مصاحبه)

پس از اینکه مکس الگری تایید کرد هنوز در مورد انتخاب نفرات خط حمله خود برای بازی با رم به نتیجه نرسیده، همین نظر را در مورد چیدمان تیمش در خط دفاعی هم دارد ولی مطمئن است که میرالم پیانیچ بازی خواهد کرد.

 

الگری در بخش اول مصاحبه خود پیش از دیدار با رم گفته بود هنوز تصمیمی برای انتخاب نفرات خود در خط حمله نگرفته و همین نظر را برای خط دفاعی هم دارد:

 

در مورد خط دفاعی هم هنوز تصمیم نگرفته ام. بهتر است بن عطیه در این بازی به میدان برود ولی ما هنوز فرصت برای انتخاب چیدمان دفاعی را داریم. من نفرات خط دفاعی را با توجه به تیم رم تغییر نخواهم داد چون نمی دانم آنها چگونه بازی خواهند کرد.

 

الگری ادامه داد:

 

من نمی دانم برونو پرس آماده است یا نه و اینکه چه کسی بازی خواهد کرد. ما باید در این بازی خیلی هوشیار باشیم و با انسجام زیاد به خصوص از نظر کیفی بازی کنیم. به همین دلیل شاید فرضیه بازی کردن با سه مدافع مورد استفاده قرار بگیرد.

 

پیانیچ روی نیمکت؟

 

نه پیانیچ بازی خواهد کرد.

 

یوونتوس به تساوی رضایت می دهد؟

 

تساوی نمی تواند نتیجه مناسبی باشد چون بازی مهمی است و برای ما نیز حیاتی است که در این بازی برنده شویم چرا که آنها رقیب مستقیم ما هستند. ما تا امروز در خانه مساوی نکرده ایم پس بهتر است به پیروزی های خود ادامه دهیم. همچنین به این دلیل که ما فقط دو بازی دیگر تا پیش از کریسمس داریم، یکی در لیگ و دیگری اولین فرصت ما برای کسب جام در این فصل، پس شانسی برای جبران کردن نخواهیم داشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: